2013. július 10., szerda

2013.07.10. Pulykanyak leves, tökfőzelék, tarja roston.

A sokak által ismert ok miatt, ma állandóan kakukkol a gépem, de megszokott tevékenységem, akkor is elvégzem, ha fokhagymás tarják potyognak az égből! Lehet, kicsivel rövidebb leszek, mint szoktam!




Nem néztem étlapot, de nem is kellett volna. Leves főtt ma pulykanyakból. Természetesen, nekünk is jutott belőle, így azt tálaltam. Jutott bele a kórházban mindennapos sárgarépa kockákból, és eperlevél tésztából bőségesen. Mekkora színvonalbeli különbség, a kórházi, meg e közt! Tudjátok melyik javára!
Én nagyon szeretem a tökfőzeléket, bár nem ezt kértem ma. Megfelelően kaprosan, úgy ahogy azt Párom csinálná. Szabadságon lesz nemsokára, és elképzelhető, hogy néhány hétre kihagyom a menzáról szóló sorozatot, mert ha itthon lesz, főzni is itthon fogunk. Majd látjuk. A kaporról viszont eszembe jutott, az a nagyobb mennyiségű kapor, amiknek a szárításával most végeztem. Hamarosan írni fogok tapasztalataimról, így figyeljétek a bejegyzéseimet. Közzé lesz téve.
Ha nem is potyogott fokhagymás tarja az égből, mégis érkezett az ételfutár által. Petrezselymes, tört krumplival, nagyon finom, fokhagymás szafttal megöntözve. Tudom, mert megkóstoltam. Jókora adag. Jól fog lakni vele a szülinapos.
Desszert is járna neki, de azt ma kihagyja. Evett eleget a hét végén a saját készítésű sütijéből, ami nem győzöm hangsúlyozni, igen finomra sikerült. Biztos meg lesz ismételve még.
Most viszont megyek vissza fogadni a kakukkolásokat! Nektek is szép napot! Nekem már megvan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése