2016. október 3., hétfő

2016.10.03. Tojásleves, majoránnás pulykatokány, meggymártás főtt sertésszelettel.

Vége? Az ember azt hinné tegnappal véget ért valami, ami soha még nem mérgezte meg eddig, ennyire az emberek viszonyát egymással, soha nem szült ennyi ellenséget, akik aztán soha eddig még nem látott mennyiségű rágalmakat zúdítottak egymásra. Az ember ezek után azt hihetné, tényleg vége végre. De nem! Hiszen vannak néhányan akiknek érdeke az, hogy a helyzet ne változzon, hanem magukat újabb fokozatba kapcsolva, még tovább szítsák a feszültséget. Személy szerint, nekem nagyon elegem van ebből! Csak merem remélni, hogy nem csak én vágyom végre normális életre! Olyanra, hogy ne szórjanak el a világon eddig soha nem látott mennyiségű felesleges pénzt felesleges dolgokra, elvéve azt azokról a területekről ahol valóban nagy szükség lenne rájuk. Mind neked, nekem, és mindenkinek, akiknek a pénzét, felelőtlenül elszórták egyesek, a semmire. És még büszkék is rá, hogy nem a köz érdekében cselekedtek, hanem saját önös érdekük, politikai hatalmuk fenntartása miatt. Elegem van!
Mert kötelezőnek tekintem magam számára, az önként vállalt feladatomat ma is teljesítem, de nem olyan jó kedvvel, mint más alkalmakkor. Elnézést, de ugye a körülmények rányomják bélyegüket a napomra, és mindenki máséra is!



Lehetne pedig jobb is a kedvem a tojásleves láttán, ugyanis ezzel indul a nap ma. Én úgy szeretem, ha valóban sok a tojás a levesben, éppen ezért fordult már elő, hogy készítettem külön, a saját levesembe egy-két buggyantott tojást, vagy még extra adag enyhén felvert tojást csorgattam bele. Persze nem nyersen, hanem felforrósítva a levest. Másképpen ugyanis sima köménymagleves is lehetne, hiszen az alapja köménymagleves a mai levesünknek. Én magam tehát, így szeretem a legjobban: 


Mivel hétfő van, egyáltalán nem érhet meglepetésként egyik főétel sem, hiszen ezeken a napokon mindig valamilyen tokány-jellegű főétel szerepel a menükínálatban. Ma pedig a majoránnás pulykatokányra esett a választás, tehát ma hajnalban ezzel rukkoltak elő az étterem szakácsai. Megjegyzem igen jól tették, hiszen igen finom étel, és a pulykahús ráadásul kedvelt húsféléim közt található. Természetesen erről az ételről is van saját receptem, ami a következőkben olvasható. 


Volna receptem ugyan a meggymártásról is, ami ma szintén szerepel a kínálatban, de ezzel már nem akarok senkit sem untatni. Lényeg az, hogy ma ez a másik választási lehetőség a tokány mellett, tehát akár dönthetek is, hogy melyiket részesítem előnyben. Éhen már biztosan nem maradhatok, hiszen kétféle finom étel áll rendelkezésemre a leves mellett. 
Kellemes napokat mindenkinek a borús idő ellenére, és jó étvágyat kinek-kinek saját ebédjéhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése