2013. március 27., szerda

2013.03.27. Köménymag leves, paradicsomos káposzta húsgombóccal, bácskai rizses hús, citromos rolád.


A minősíthetetlen időjárás ellenére, viszonylag jó a hangulatom, így némi meglepit is vittem a tálalásba. Igyekszem, mert tudom, néhányan nagyon várják az ételeket. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert nagyon közel lakok a konyhához. Mások, kicsit később kapják az ebédet, de mire megérkezik, jóllakhatnak az általam közölt fotókkal. (ezt visszavonom, mert nem vagyok szemét!)






Köménymag leves.
Áttérve, a mai étkekre. A leves, köménymag, pirított kenyérkockákkal. Azt hittem, hogy helyettesítik a levesgyönggyel ma is, de kellemesen csalódtam. A pirított kenyér, sokkal jobban illik a levesbe. Nekem legalábbis, sokkal finomabb így. Meg is kóstoltam. Jó köményes, épp olyan, mint ahogy annak lennie kell, jobb helyeken. 

Paradicsomos káposzta,
húsgombóccal.

Mint ahogy köményes, a következő étel is. Nem ettem bele, de a kíváncsiság nagy úr. Gergő rendelte a paradicsomos káposztát, húsgombóccal. Kivételesen, nem túl bő adagot kapott, de ebédre elég. A tálalás után, nem álltam meg, és a kanálon maradt, kevés szószt, lenyaltam. Finom, bár kicsit túlzottnak találtam a köményt benne. Nem vettem belőle több mintát, így lehet, hogy pont az a pici mennyiség volt olyan ízű, amit leírtam. Majd az ebéd után rákérdezek, jól éreztem-e.

A bácskai rizses húst, kivételesen
így tálaltam. Elnézést!

A másik főétel tálalásánál, nem álltam meg, hogy ne vigyek bele egy kis Gasztropajtis csavart. Napok, sőt hetek óta készülök, a hétfői blogbejegyzésre. Nem csak Húsvét lesz, hanem nagyon jeles nap is. Nézd csak meg a naptárad! Szóval, készülök bolondok napjára, így az agyam is ráhangolódott. Ahogy megláttam a rizses húst, rögtön nyúltam a fiókba, a bejáratott evőpálcikámért. Rég használtam, de nyáron, majd készítek valamit, amit ezzel tudok enni. Szóval! Remélem nem néztek rám ferde szemmel, hogy ebbe az ételbe, behelyeztem az evőpálcákat. Ez nem kínai. Nem is kici, de óccó. Valamint, nagyon finom. Ma én ebből kajálok. 

A sütit, viszont jótékony célra fordítom. Saját fiaim megsegítésére, karitatív célzattal. Citromos rolád érkezett. Én is szeretném, de vigyáznom kell az egészségemre. Lehet, hogy a viszonylag nagy süti felét, mégis bekebelezem. Jó étvággyal!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése