2013. március 22., péntek

2013.03.22. Nyírségi húsgombóc leves, lekváros derelye, bolognai spagetti, gyümölcs.


Meglepetéééés! Szerintem, még most tálalják ételeinket, de Ti már látjátok, mi lesz az ebéd. 




Így kell ezt csinálni. Nem? Már többször dicsekedtem archívumommal, de most ismét megteszem. Az utóbbi időben szenvedélyemmé vált ételfotózás eredményeként, annyi képem van, hogy szinte minden ételről azonnal, több változattal tudok szolgálni. És mind a saját fotóm. Tegnap este Kedves Feleségem, megkívánt egy kis pudingot. Ő is csavaros észjárású, így nem hagyományosan csinálta. Rögtön előkaptam képítőmet, és illendően megkérdeztem, szabad-e. Nem locsolni, az a jövő hét végén van. Szabad volt lefényképeznem, mit készített magának, így látni fogjátok. 
De nem ezért ültem ilyen korán a gép elé. Van egy kakukktojás a képen, mert nem tudom, milyen gyümölcs érkezik. A három közül valamelyik. Ebben biztos vagyok. 


A levesben is, hiszen szerepel a neve az étlapon. Nyírségi húsgombóc leves. A szokásos, pénteki gazdag leves. Nagyon finom szokott lenni, és hamarosan meglátjuk. Természetesen, erről is készítek képeket, de azt majd egy másik alkalommal láthatjátok. Lehet, hogy csinálok, egy újabb montázst, és a bejegyzés végére biggyesztem. Sőt biztos!

A lekváros derelye, viszont, azon sem fog szerepelni, mert ma nem kértünk belőle. Amikor meglátták a fiúk, hogy bolognai spagóca a főkaja, mindkettő ebből rendelt. Én is. Sőt! Egy titkot elárulok. Külön készülődés folyik. A mai napom, részben, vagy egészben a bolognairól fog szólni.
Illetve, a bolognainak, különleges alkalomra történő különleges tálalásáról. Nagyon készültem. Kíváncsi vagyok, mit fogtok szólni hozzá. Mindent látni fogtok, időben. Addig titok! Így aztán gyorsan le is zárom a beszámolót, újabbal, majd a titok feloldása után jelentkezek. Mert a titok, addig titok, amíg ki nem derül. 
De jó lenne, ha az ég is kiderülne!


2 megjegyzés:

  1. Kérem szépen a Nyírségi húsgombóc leves receptjét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel azt hiszem kiderül, hogy az ezen az oldalamon szereplő ételek, nem saját műveim, kizárólag kóstolás útján írom le, én hogyan készíteném. A recit ellenőriztettem, és elfogadásra talált. Így bátran merem ajánlani: Írtam erről is egy blogot. Fogadd szeretettel. http://gasztropajtikonyhaja.blogspot.hu/2013/03/nyirsegi-husgombocleves-erzekszerveim.html

      Törlés