2014. február 5., szerda

2014.02.05. Csontleves finommetélttel, babfőzelék fasírttal, toros káposzta, piskótatekercs.

Kedves szülinapos Facebook! Tudom, hogy ünnepelsz, de a jelekből, máris másnaposnak tűnsz. Mozgásod lelassult, kicsit még dülöngélsz is, gondolkodásod is kihagy! Ezt érdemlem én az ünnepen? Akár mi van, úgyis megírom, amit ilyenkor szoktam, még ha be..... is! Szóval belegebedsz! Pedig sokak szerint, annyira ráérek, hogy csak. Bár egész nap itthon vagyok, elfoglalom magam. A hétvégén eleget tettem egy kötelezettségemnek, amit meglehetősen szívesen csináltam, kicsit el is fáradtam, de mindig jön újabb. Most éppen felkértek egy újszerű recept publikálására,  és ennek is igyekeztem böcsülettel megfelelni. Hétfő óta tehát csak ennek a feladatnak a teljesítésén munkálkodtam, és úgy tűnik, meg vannak velem elégedve. Remélem Ti is így lesztek, mert jön a szokásos, napi kajaelemzés.


Csontleves található az étlapon, finommetélttel. Már szemre is megállapítható volt, hogy ma is bőséges beltartalommal szolgáló levest kaptunk. Nekem ízlik,de lehet, hogy néhányan reklamálni fognak. Én ugyanis sósabban eszek az átlagosnál, és mivel a mai leves pont az én szájízem szerint van ízesítve, lehet, másoknak sós lesz. Szokásomtól eltérően, ma nekem sem kell utánasózni! 
A legnagyobb gondom, a szárazbab főzelék feltétjeként funkcionáló fasírt szelet tálalásával volt. Szokás szerint darabokra tört, de pillanatragasztó helyett előszedtem aranyozott grafikai tudásomat, és ismét összeraktam a fasírtot. A képen természetesen! Egész jól sikerült.
Mivel a káposztát nem szereti Áron, így a babbal Ő fog megbirkózni ma. Nekem meg marad a toros, amit imádok. Nagy spíler vagyok a toros készítésében. Legnagyobb dicséretemet Benke Laci Bácsi osztotta ki magam, és csapatom számára, amikor ódákat zengett a torosomról. De tényleg! Ide is hozom, én hogyan csináltam, bográcsban kovászolt káposztából a torost. Mivel ma sokaknál láttam egy rövid bemutatkozó videót, én is szolgálok egyel. A bejegyzésben található a toros készítésének módja, videóreceptben. SK. Itt is van.
Hogy máris felturbózza ízlelőbimbóimat valami, arról a piskótatekercs gondoskodik, ami szépen mosolyog a tányéron. Nem sokáig! Mindjárt meg leszel kajálva! Akkor aztán vigyoroghatsz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése