2014. január 31., péntek

2014.01.31. Frankfurti leves, carbonara spagetti, rizsfelfújt

Fennforgás van! Mivel most nincs módomban leképíteni a rendben megérkezett kajákat, mindegyikről, régebbi fotót kapartam elő. Nem volt nehéz, van bőven. Viszont ma három recepttel is ellátlak benneteket, ha le tudom írni amit szeretnék. Rengeteget ütök mellé, ami valószínű annak köszönhető, hogy a gépem a lakás leghidegebb pontján van, az ablak alatt és gyorsan elgémberednek ujjaim. Egyébként a Chrome is akadozik napok óta, háromszor kellett újratelepítenem.

A kajáról, rövidebben mint máskor.
Ki ne ismerné a frankfurti levest, aminek fő jellegzetessége, hogy virsli van benne. Más is, de hogy konkréten mi, azt megtaláljátok receptemben.
A carbnonara spagettiről is recepttel fogok szolgálni. Ez eredetileg az Észak-Olasz szénégetők étele lenne, és innen a neve is. Sonkás, tejszínes, sajtos szósz, spagettire, vagy más tésztára halmozva. Itt láthatod.
Bevallom, a következő ételt nem tudtam megszeretni életem során. Nem tudom mi az oka, de az is lehet, hogy soha nem csíptem a cukros ételeket. Számomra a rizsfelfújt ( magyarul rizskoch) túl émelygős, így ha tehetem kihagyom.  Hisz oly sok jó kaja van még ezen kívül a világon. Tiszteletben tartom mások vonzódását iránta, de nekem ez a véleményem. Ez persze nem akadályozott meg abban, hogy írjak receptet róla, így teljes a mai lista. Itt a rizskoch is.
Ami hiányzik, a pénteki megszokott gyümölcs, az alma jelen esetben. A képeim közül, azt választottam ki, ami a legjobban hasonlít a most érkezettre, így teljes a sor.
Mindenkinek kellemes hétvégét, jó étvágyat kívánok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése