2013. október 10., csütörtök

2013.10.10. Almaleves, rántott csirkemell, zúzapörkölt, uborkasaláta.

Ma reggel, mikor megérkezett az ebéd, levettem az edény tetejét, és Áronnak, rögtön felcsillant a szeme. Olyan étel érkezett, ami nagy kedvence. De haladjunk sorban!

A leves, almaleves. Igyekeztem szépen tálalni, mert nem látványos ételről van szó. Ha szép a kép róla, sokkal étvágygerjesztőbb. Megkóstoltam, és igen finom. A megszokott fahéjas íz, és ilyenkor az illat belengi az egész nappalit. Hogy tud egy illat lengeni? Mindegy. Lényeg az, hogy bőséges, finom levessel kezdődik az ebéd. Nekem már elkezdődött, mert bele is kóstoltam, rendesen.
A rántott csirkemellet nem kóstoltam meg, mert mára inkább a másik főételt favorizáltuk. Egyszerű étel, és biztosan sokan rendeltek belőle. A kép természetesen az archívumomból került elő, ahol több száz vár arra, hogy recepttel együtt feltöltsem új oldalamra. Tegnap este, és ma reggel 30 körüli új bejegyzés született, és nagyon meglepődtem. Amerika vezet! Ott nézik meg legtöbben új oldalamat. Ezek szerint igény van rá, mert ezen az oldalon, csak receptek találhatók.
Mint ahogy megtalálható a ma érkezett zúzapörkölt receptje is. Bevallom, ezt ma reggel töltöttem fel, mert látva az érdeklődést, gyorsan idehoztam azt a receptet, amit legutóbbi bográcsos zúzapörim mellé írtam. Így a legegyszerűbb. Minden feltöltött receptem, szerepel már más oldalon, (oldalakon) is. A mai pörköltről igen jó véleményem van. Jó szaftosan, finoman, kellően fűszerezve érkezett. Ízleni fog Áronnak is. Lényeges szempont, mert a bolognai spagetti mellett, ez a másik legnagyobb kedvence. Különösen így galuskával. Ha már reggel feltöltöttem, idehozom a receptet is. Én így csinálom a zúzapörköltet.
Hogy jobban csússzon a kaja, kaptunk mellé uborkasalátát is, a frissen készített változatból. Nem tejfölösen, bár akár az is illene a zúzapörihez illik a tejfölös íz. Áron biztosan tenni is fog rá.
Közben csengettek, mert megérkezett újabb nyereményem, így szinte biztos, hogy a püspökkenyér forma is fel lesz avatva a hétvégén. Attól függ, lesz-e kedve Páromnak valamit alkotni benne. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése