2013. július 31., szerda

2013.07.31. Krumplileves, felesborsó főzelék kolbásszal, fűszeres tarja, süti.




Nem vagyok annyira happy, de legalább az ebéd jó lesz. Míg újraindítottam a gépet (ma harmadszor) gyorsan megkóstoltam a krumplilevest, és be is kanalaztam egy tányérral. Ismert személyiség mondotta volt, hogy "a krumplileves, legyen krumplileves"! Ez az volt, és bevallom, jól esett. Már nem volt nagyon meleg, és így hűvösebben szerintem még jobb volt. Az étlapon szerepel a figyelmeztetés, miszerint az ételeket fogyasztás előtt forraljuk fel! Erre nyilván az egészségügyi előírások miatt van szükség, de mivel mindig frissen készítik, én nem mindig követem az útmutatót. 
Mivel a főételeket nem kóstoltam meg, szemrevételezéssel állapítottam meg, mit is kaptunk. Az étlapról történő puskázásra, nem volt szükség. A főzelék feles borsóból készült, jókora kolbásszal a tetején érkezett. Vallomással tartozom! Nem bírtam ki! Csak azért, hogy véleményt tudjak mondani róla, egy pici kanállal meg is kóstoltam. Igen finom! A fokhagyma íze, számomra nagyon feldobja. Nem eltúlzott a mértéke, pont elég ahhoz, hogy harmonizálja az ízeket. A kolbász, biztos a megszokott szállítótól való, így azt nem méltatom. Illetve azt is méltatnom kell, mert mindig jó szokott lenni. Igazi, házi kolbász, ugyanolyan fűszerezéssel, mint azt én csinálnám.
A másik főétel, tarjaszelet, ami jókora adag. Rizi bizivel érkezett, ami nagyon illik hozzá. Gyorsan össze is dobok egy paradicsom salátát, hogy ebédre még összeérjenek az ízek. Én nem tudom elképzelni nélküle.
Mivel ma sütit kaptunk, savanyúságot nem adtak az ételhez. A főzelékhez egyébként sem illett volna, így igényemet magamnak kell kielégíteni. A süti pedig marad fiaimnak. Nyár van, később kelnek a megszokottnál, és lesz mivel kezdeni a napot. A kisebbik már benyomta a megszokott reggelizőpelyhet, a nagyobb viszont biztos rárabol a sütire. Két különböző pasi! Mindkettő szereti a gyomrát, és biztos ma is meg lesznek elégedve ezzel a mazsolás, krémes, finomsággal. Remélem, Ti is jól fogtok lakni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése