2016. szeptember 2., péntek

2016.09.02. Sárgaborsógulyás, szilvás gombóc, rakott sonkás penne.

Eredményes volt a hetem, nagyon úgy tűnik! A szemem, lényegesen jobb állapotban van mint hétfőn, amit nagy eredménynek tartok. Ráfért egy kis pihenő! Igyekeztem kímélni, kevés feladatot adni neki. Ígérem, figyelni fogok rá továbbra is! Véget ért tehát a hét, és csak magamnak köszönhetem, hogy különösebb esemény nélkül. Illetve volt esemény. Az internet (illetve annak eltűnése) többször felbosszantott, bár a TV adás hiányát könnyen túléltem. Mégis a hírekből szereztem tudomást arról, hogy lezajlott a közelmúltban egyik kedvenc eseményem, a spanyolországi  Buñol városkában, a La Tomatina névre hallgató népszerű fesztivál. Ez a felhőtlen szórakozás helye, és ideje, nekem pedig, mint nagy paradicsomfüggőnek, legalább gondolatban ott a helyem, ahol paradicsomlé folyik mindenhonnan, és mindenkiről. Több tonnányi gyümölcsöt dobáltak szét, és egymáshoz a fesztivál bohókás résztvevői.  Gondolatban velük voltam, és szórakoztam. Én a saját kiskertem terméseit biztosan nem dobálom szanaszét, hanem amíg lehet nyersen, vagy paradicsomsalátaként jóízűen megeszem őket. A mai ételhez nincs szükség salátára, de hétvégén biztosan olyan étel készül majd, amihez illik egy finom saláta is. Reggel el is készült egy apás adag, lesz miből lakmározni hétvégén. 


Ma a most érkezett menü mellé semmi szükség nincs rá, hiszen a sárgaborsógulyást nincs értelme salátával együtt fogyasztani. 
Ugyanez érvényes a szilvás gombócra is, hiszen legtöbben porcukorral meghintve, pirított morzsával együtt kedvelik ezt a kaját. 
Ugyanígy, a rakott sonkás penne mellé sem illik saláta, bár én már ettem hozzá, és igen jól esett azzal együtt is. 
Mind észrevehető, még mindig kímélem a szememet, hiszen október végéig nem kaptunk időpontot tüzetes kivizsgálásra, így marad a megerőltetés nélküli élet! Ezért amíg jónak nem látom, továbbra is valamivel rövidebben fogalmazok, mint annak előtte.
Péntek van, ami akár a menü összeállításából is kiderülhet, így mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! Használjátok ki a csodaszép időt, ameddig csak lehetséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése