2016. június 21., kedd

2016.06.21. Magyaros krumplileves, szezámmagos rántott csirkemell, rakott kelbimbó.

Mást sem hallok napok óta, csak az Izland-Magyar meccset. Nincs más örömteli sportesemény ebben a kis hazában? Örülök neki, de már kezdem nagyon unni. Tudom, ki is kapcsolhatnám a TV-t. Nem nézem, csak hallgatom a háttérben. Ja! A TV-ben ez megy minden nap többször, szombat óta. Legalább nyolcszor ismételték meg. Csak ez van, semmi más! Vagy ezt akarják? Kell majd felelni is belőle tessék mondani? Vagy netán érettségi tétel lesz? Melyik percből kell majd készülni?
De mit kárálok? Elvégre, már hivatalosan is nyár van régóta! Ennek legalább tényleg örülök. Annak már kevésbé, hogy ma van a napforduló. Annak ismét, hogy ma a legrövidebb az éjszaka idén. Másnak már megint kevésbé örülök, de azt igyekszem magamban tartani. Nem ez a feladatom ugyanis. Nem feladatom az sem, hogy minden reggel bemutassam az éppen akkor érkező ebédemet. Ezt önként, szívesen teszem, már több mint 3 és fél éve.



Ma tehát a következő összeállítás érkezett az imént. 
Krumplileves, az is a magyaros változatban. Mindegy milyen formában kapom, nekem megfelel. Jól ki van találva ez a rém egyszerű leves, ráadásul laktató, és finom. Valószínű, repetázni is fogok belőle. Van egy elhíresült mondat is a krumplilevesről, de az valahogy nem illik most ide. 


A szezámmagos rántott csirkemellet, minden valószínűség szerint nem én, hanem valaki más fogja megenni a családból, mert én a magam részéről nagyon szívesen lemondok róla. Annyira nem szeretem, legalábbis nem őrülök meg érte. Ugyanígy vagyok az éppen most zajló, nyári labdajáték őrülettel is, de ha mások szeretik, akkor jó szórakozást hozzá. Azt már hallottam, hogy házasságok mentek már tönkre a sportőrület miatt, de hogy más kapcsolatok is?...


Annyira nem vagyok oda a rakott kelbimbóért sem, de azt már jóval szívesebben megeszem, mint a rántott húst. Így meg aztán még inkább, hogy szerény meglátásom szerint nem kelbimbó, hanem brokkoli rózsák vannak az ételben. Nem ficamodott ki az ízlésem, egyszerűen ilyen vagyok. Az ember sokszor azt is szívesen megeszi, amiért nem rajong. Etiópiában például mit nem adnának érte? Igaz, mire kiküldeném, teljesen ehetetlen lenne már sajna. Szegény éhező Etióp gyerek, meg mit kezdene az ehetetlen kajával? Ma tehát biztosan ez lesz az ebédem. Nem küldözgetem sehova! Szeretem a rakott zöldségeiket, amik többnyire egy kaptafára elkészíthetőek, nagyon hasonló módszer alkalmazásával. 
Jók legyetek! Élvezzétek, a mai éjszakát, ami a leghosszabb egy év óta, és már ebben az évben nem is lesz hosszabb! Úgy is hívják, hogy a "szerelmesek éjszakája" Irány a szabadba tehát! Azért egy pléd sem árt, a szerelmeskedéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése