2016. június 14., kedd

2016. 06.15. Tavaszi zöldségleves, Tökfőzelék, bácskai rizseshús.

Hosszas munkával beüzemeltem "új" számítógépemet. Öröm a négyzeten! Akinek nem volt elavult, ócska gépe, nem is tudja mit jelent a gyorsaság. Több perccel gyorsabban tudok reagálni, és a munkámat végezni is. Ez a lényeg! Most már el leszek valahogyan! 
Nem vagyok nagy meccsbuzi, de tegnap én is kíváncsi voltam hazánk fiai játékára.Az ment a hátam mögött, miközben én dolgoztam.
A foci tehát cseppet sem érdekel, a kaja viszont annál inkább. Elfáradtam kicsit, mert az új számítógép bőven ellátott munkával.  




Ma viszont már a frissen érkezett ebédemre koncentrálok, ami tavaszi zöldséglevessel indul. Ez olyan leves, amibe igazság szerint szinte mindent bele lehet főzni, ami ilyenkor a kertben található. A konyhán erre jóval egyszerűbb módszert választottak, mert olyan fagyasztott termékkeverékből főzték, amiben minden földi jó megtalálható. Hasonlít kicsit az Olasz minestronéra, amit nagyon szeretek.


A tökfőzeléket egyenesen imádom. Kiskoromban más volt a helyzet. akkor egyenesen gyűlöltem. A helyzet azóta gyökeresen megváltozott, így egyik kedvenc ételemmé vált ez a főzelék. Legutóbb egyenesen ódát zengtem róla, amit ezen a linken elolvashattok. 


Szeretem a bácskai rizses húst is, így ma is csupa kedvencekből áll az ebédünk. A rizses húst sokfelé ismerik, a legtöbb nemzet magáénak is tartja a tökéletes rizses hús receptjét, legyen az piláf, paella, rizottó, vagy csak egyszerűen mezei rizses hús. Nekem megfelel ez a bácskai recept is mára. 
Remélem mások is finomat főznek, vagy úgy mint én igénybe veszik szakértő konyhai szakácsok segítséget, és hozzám hasonlóan jól fognak lakni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése