2016. május 27., péntek

2016.05.27. Jókai bableves, grízes tészta, rakott sonkás penne.

Megint öregebbek vagyunk egy héttel. Mivel az ebben a témában megjelent írásaim, csak a hétköznapjaimról szólnak, a héten ma jelentkezek utoljára. Még nem tudom, mi lesz a hétvégi ebéd, de Párom egészen biztosan valamilyen finomságot talál ki. Ma viszont még a megszokott módon, ételhordóink tartalmát porciózzuk ki viszonylag igazságosan.


Van olyan, amikor én sem lehetek tökéletesen elégedett a kapott ételekkel. 
A levessel semmi gondom, hiszen nagyon szeretek mindenféle babos ételt. Így szeretem a jókai bablevest is. Szerencsére annyira bőséges a mai adag, hogy akár repetázni is tudok belőle. Fogok is! Legutóbb, már igaz elég régen olyan finom babgulyást bográcsoztam össze, hogy a német vendégek is megnyalták utána a szájuk szélét. A mai, és a saját levesem közt mindössze annyi a különbség, hogy én akkor galuska helyett csipetkét főztem levesembe. Így gyorsabb volt, de legalább annyira finom, mint az imént kóstolt. 

A grízes tésztával akár ki is lehet üldözni a világból! Nagyon ínséges időknek kellene lejönnie ahhoz, hogy rávetemedjek. Sose jöjjön el ez az idő! Vele tehát ma nem foglalkozunk, mivel nem is rendeltünk belőle. 

A rakott sonkás pennét jobban kedvelem, de ezért sem vagyok annyira oda. Semmi baj, mert kevéssel is beérem. Ma egész nap grafikai képességemet fogom csillogtatni a magam szerény eszközeivel. az étel maradékát most beteszem a hűtőbe, mert feleségem csak este jön haza. Szerencsére, ott jó helyen lesz. Este is biztosan örömmel eszi majd meg! Ha minden igaz, már csak néhányat kell aludnom, és régi gépemet talán végleg nyugdíjba helyezhetem. Pedig hozzánőtt a szívemhez nagyon! De így van ez rendjén!
Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése