2016. április 27., szerda

2016.04.27.Kacsanyak leves, zöldborsófőzelék kolbásszal, fűszeres pácolt tarja.

Szokásommá vált immár bő három éve, hogy minden reggel leírom gondolataimat, összekapcsolva azokat az éppen aktuális menüajánlóval is. Tegnap, és előtte való napon nem fukarkodtam a szavakkal, így kicsit el is fáradtam nagy igyekezetemben. Nem bántam meg semmit, de apró izomlázat kaptam. Megszoktam ugyan az efféle dolgokat, de most nagyon úgy tűnik igyekezetem megbosszulta magát. (kicsit fáj a kezem!) Most tehát jóval rövidebben mint máskor, de mégis ismertetem a mai ebédem tárgyát. 



Címszavakban:
Ma kacsanyakleves érkezett, bőségesen, igen finoman. 
Ezt zöldborsófőzelék követi sült kolbásszal, amit felajánlottam Páromnak azzal a nemes céllal, hogy Ő is finomat ehessen. 
Mivel fotót kellett készítenem a másik választási lehetőségről, a fűszeres tepsis tarjáról, ha már kitálaltam, ezt ma én eszem meg jó étvággyal. 
A süti szintén nem az én világom, de másoknak biztosan jól fog esni. 
Jó étvágyat hozzájuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése