2016. április 27., szerda

2016.04.28. Gombaleves, roston sült harcsafilé, vadas sertésszelet.

Bizonyára megbocsájtja minden kedves olvasóm, de még ma is szűkszavúra veszem a figurát. Nincs komolyabb bajom, csupán kicsivel több pihenésre van szükségem mint más, egyébként normális napokon, ugyanazon életvitel mellett. Valószínű sokat nyom a latban, a rendkívül szeszélyes időjárás is, ami úgy tűnik megvisel. Többet kell pihennem!
Enni azért kell, mert az energiára is szükségem van!


Ma mindhárom étel, így a leves, és a két választható főétel is nagyon kedvemre való, tehát nem lesz nehéz dönteni. Mindegyiket szeretem.
A gombalevest különösen nagyon csípem, de addig nem fogok megnyugodni, míg egyszer a szerintem levesnek termett szegfűgombából nem készítek egy isteni levest. Majd egyszer! Ma csiperkéből csinálták, és ezt is igen finomnak tartom, de mégis... az embernek vannak ritkán vágyai, az én vágyam pedig ez lenne. Hamarosan indul a gombaszezon, és minden bizonnyal lehet majd vásárolni a piacon néhány marék gombát. 

A halat is szeretem, minden formájában. Ma roston sült harcsafilével leptek meg a konyhánk szakácsai, és értelemszerűen azt fogom kiválasztani magamnak. Minden halat, vagy olyan ételalapanyagot, ami vízben nőtt fel, imádok. Legyen az édesvízi, vagy tengeri élelmiszer. Ma minden bizonnyal a Mekong deltából származó halat dolgozták fel a konyhán, és én még ezt is szeretem. Mindenféle halat. Nem értek tehát egyet azokkal, akik esetleg viszolyognak a pangasius filétől. Én ezt is szeretem! Ma ezt választom második ételemként. 

Választhattam volna a vadast is, mivel Párom nem rajong annyira a halért, én pedig szívesen megeszem azt is. Ma mint kiderült, vadast is választhatunk, mégpedig sertéshúsból. Nem zsemlegombóccal érkezett, mert valljuk be őszintén, az sokkal macerásabb, mintha más körettel tennénk az asztalra. Ma makarónit főztek ki hozzá, és tudom, sokan szeretik így is. Van néhány ismerősöm, aki szintén makarónival tálalja saját családjának a vadast. Készüljön az sertésből, csirkemellből, marhából,vagy bármely más állatból. Nyúlból, és más húsfélékből sem rossz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése