2016. február 25., csütörtök

2016.02.25. Paradicsomleves, pácolt, roston sült tarja, rántott csirkemáj.

Úgy döntöttem, holnap kiveszek egy pihenőnapot!
Semmi gond nincs, de tegnap nem tudtam időben feltölteni a napi beszámolómat, amit már eddig megszoktam. Így a rövid szünet mellett döntöttem. 
Mások esetleg nagy ívben tennének rá, de ha nem tudok teljes értékűt megjelentetni, inkább nem is teszem meg azt. Tegnap óta, infúziós kezelésre járok néhány napig, délelőttönként. Tegnap, már 11-kor végeztem ugyan, de így is alaposan felborította az esemény a napirendemet. Mivel be voltam jelentkezve, viszonylag gyorsan ment minden. Még le sem kellett feküdnöm, hanem ülve kaptam meg a kezelést, viszonylag gyorsan. Lehet, hogy pszichés úton, de máris jobban érzem magam! Tudom, ilyen gyors eredményt nem várhatok el, de türelmes is vagyok nagyon. Van miért bizakodnom, tehát kellően motivált is vagyok. Tegnap a kezelés után ebédeltem meg, bár ráértem volna még. Azért nagyon jól esett a finom ebéd. Ma sem kóstolom meg reggel az ételeinket, mert most első az egészségem.


Ma paradicsomlevest kapunk mindannyian a konyhánkról. Úgy mint azt már megszokhattuk, klasszikus menzai ebédként. Bevallom, én ebben a formában szeretem a legkevésbé, de azért meg fogom kóstolni, ha eljön az ideje. Ma valószínű korábban is, hiszen igen gyorsan végzek az infúzióval. csak kicsit kapcsolódik ide, de nagyon várom már azért a nyarat, amikor kertem jelentős részén, mintegy 2 négyzetméteren, csak paradicsomjaim szívják magukba, az áldott napfényt. Eljön ennek is az ideje hamarosan. Akkor pedig szüret jön, és ismét kitalálok néhány teljesen új, vagy valamilyen más nemzet által favorizált paradicsomleves receptet. Legutóbb például a hideg gazpachot, amit én a legjobban imádok.  

Roston sült tarját is tartalmaz a mai menü, tört krumplival, ami nagyon illik a tarja mellé köretként. Maga tartja is igen finom hús, a benne sűrűn található zsírerek miatt, amik teljesen átszövik azt, ezzel szaftossá, porhanyóssá is téve. A tarját, mondhatnánk az Isten is grillezésre teremtette éppen emiatt a tulajdonsága miatt. Ha nyáron grillezek, elég mellé a friss kenyér, és a saláta is bőségesen. kenyér van itthon mindig, de a köret is tökéletes hozzá. Saláta is jár az ételhez, amelyik mindkét főétel mellé is tökéletesen megfelel.  

A másik választható főételünk a rántott csirkemáj, ami szintén nagyon kedvelt étel családunk körében. Én enyhén elő szoktam főzni a májakat mielőtt paníroznám, majd kirántanám, mert szerintem így könnyebb. A végeredmény a lényeg, így ma bármelyik étel kerül elém, mindenképpen jól fogok járni.  A mai rántott májat rizi-bizivel kapom, ami tökéletesen megfelel hozzá.
Vágom a centit, hiszen már csak néhány nap kell üdvözülésemhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése