2015. december 8., kedd

2015.12.09. Marha erőleves, szárazbab főzelék, pácolt fokhagymás tarja.

Most tényleg el vagyok fáradva! Sokan azt kérdik, miben? Nem futkorászok a ház körül, de mégis van egész nap dolgom. Ha nem lenne, találnék valamit mindig. Még elmaradásaim is vannak. Jót fog tenni a rövid pihenő, és mivel már rebesgettem, a jövő héttől szabira vonulok. Nem fogok teljesen eltűnni! Több időm lesz viszont azokra, akikkel egyébként is szorosabb a kapcsolatom! Csak híreket nem fogok olvasni! A szeretet ünnepének közelségében, miért idegeljem feleslegesen magamat? Az időjárásnak, így a télnek is egyetlen pozitív tulajdonsága van. Hihetetlen jót tudok aludni. Könnyű álmot hozott a tél. Mostanában, minden reggel kialudva ébredek. Órára nincs szükségem hozzá, mert enyém az egész nap. Azt viszont kötelezőnek tartom, hogy valamilyen formában üdvözöljem hűséges olvasóimat.
Szervusztok, jó reggelt!





Napok óta mindig kitalálok valamilyen újabb fotózni való "kompozíciót" Ma sem lesz másként. most ez a hobbim. A leves inspirált. Marha erőlevesről van szó, de én mást fogok készíteni, aminek leves lesz az alapja. Nem ez, mert alapanyagom mindig van bőven. Szerencsére nyereményeim, akár életben is tarthatnának. Erre is rá fogok hajtani kicsit jobban a szabadidőmben. Ötletem van, mint a tenger. Már a megvalósítás sem olyan körülményes, mint néhány hónappal ezelőtt. Dolgozgatok tehát, jókedvvel, bőséggel. A mai leves meg hozzájárul az energiámhoz. 

A szárazbab főzeléket is marhára komálom! Szeretem a hüvelyeseket, elsősorban az első feleségemet, gyermekeim anyját. Olyannyira szeretem, hogy a mai napig Ő tölti be ezt a macerás tisztséget. Én sem vagyok különb mint más, időnként engem is nehéz elviselni! A fasírttól nem, (ami feltétként érkezik a főzelékem tetején) de magától a babtól van, amikor tudok nagyon elviselhetetlen lenni. Hasonlít rám a kutyám is, bár neki még bab sem kell hozzá! Nem tehetek róla! A szelek erőszakosak is tudnak lenni. Éppen ezért, ha én készítek valamilyen babos, vagy káposztás ételt, csombort, (borsikafű) is főzök bele. Az elveszi a bab, vagy a káposzta puffasztó hatását is. De ma egyedül vagyok itthon, így kit érdekelnek az esetleges bármely égtájról fújó szelek?

A tarja szélcsendes tájról érkezett. Pácolva, fokhagymásan, ahogyan mi is szoktuk itthon. Még egy darabig elsősorban elméleti szakértelmemet csillogtatom, konyha virtuóz egy darabig nem leszek. Majd meglátjuk, hogy lesz a rövid szünetben! Szeretnék visszatérésem után eldicsekedni: minden úgy megy mint régen! Nem ringatom magam hiú ábrándokba, de jót tenne testemnek, lelkemnek. Olvasnivalóm biztosan lesz, mert délután megkaptam a BBC Goodfood magazin első példányát, amit nyertem receptjeimmel. Ez így lesz egy évig. Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése