2015. október 21., szerda

2015.10.21. Magyaros zöldborsóleves, meggymártás, főtt sertéshús, töltött csirkecomb.

Tegnap végre kiélhettem magam! Feltölthettem néhány receptemet. Nagy szó azok után, hogy közel egy hétig, csak hibaüzenetet közvetített az oldal, ahol receptversenyt hirdettek. Tudom, nincs sok remény, de az ember akkor is próbálkozik. Lenne is miért! A nyeremény is jól jönne! Álmodik a nyomor! Tény, hogy alaposan megváltoztatná életemet. Még a családomét is. De nem rugaszkodok el a valóságtól. Megelégszek a számomra elérhető apróbb nyereményekkel is. Jutott belőlük Gergő fiamnak is, aki tegnap önállósította magát. Kapott tőlem néhány hasznos ajándékot is, amivel otthon hozzáláthat saját maga, és barátai ellátásának. Edények, konyhai kiegészítők. Összeállítottam egy gyors online szakácskönyvet is, de lehet hogy ezen a nyomon folytatni fogom a kezdők konyhája rovatomat. Azzal azért el lehet indulni! Érezd jól magad új otthonodban Fiam!

Tehát találok magamnak munkát, ezért nézzük mi az ebéd! Arról is írni kell, vagy mi a fene? Azért most is amikor felkeltem elolvastam leveleimet, és annyi volt belőlük, mint a nyű! Mindenki el akar nekem adni valamit. De azért megnéztem a mai étlapot is.




Magyaros az ebéd, bár hirtelen azt sem tudtam milyen nap van. Az viszont szinte kiverte a szemem, hogy magyaros zöldborsólevessel indul a mai nap. Mint általában a zöldborsólevesek, ez is a legegyszerűbb ételek közé tartozik. Ugyanúgy kell csinálni mint más zöldborsóleveseket, csak az őrölt pirospaprikát se felejtsük ki belőle. Előkerestem ennek az oldalnak az ajánlatát, így ez is azon ajánlatok közt fog szerepelni, amiket fiamnak küldök. 

Bár sok étellel tervezem folytatni a sorozatomat, ez nem valószínű, hogy az elsők közt fog szerepelni köztük. Az a szerencse, hogy tényleg tudok tanácsokat adni más kezdők mellett fiamnak is, így nem kell éhen maradnia. Nem is fog, mert leleményes. Csinált már komolyabb kaját is szakácskönyvem alapján, mert olvasva megtetszett neki. Úgy érzem találtam egy jó ajándékozási lehetőséget. Igaz, van egy csomó nyeremény szakácskönyvem is. azt azért megmutatom, hogyan kerül ma asztalomra a meggymártás főtt hússal. 


Töltött csirkecombról csak egy receptem van. Lehetne több is! A  mait lefényképezem több oldalról, és különböző recepteket lopok hozzá más oldalakról. Az egyiket májas, a másikat aszalt szilvás, a harmadikat mondjuk gombás töltelékkel írnám le. Miért ne? Más így csinálja. A kész csirkén úgysem látszik! Így lehet aztán sorozatban recepteket gyártani. Kinézitek belőlem? És az ilyen csaló osztaná nekem az észt. Ha hagynám! Azért azt az egy májas töltött csirkecombot megmutatom.

Jár még egy süti is a mai menü mellé, amiről tényleg majdnem elfelejtkeztem. De jár, és meg is érkezett. Nekem már biztosan jó étvágyam lesz ennyi finomság láttán, és van miből választanom is. Egyenlőre megágyazok a csokis szelettel a többinek, és mindent a maga idejében. Majd ebédkor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése