2015. október 14., szerda

2015.10.15. Magyaros krumplileves, bakonyi sertésborda, ropogós sült csirkeszárny.

Tegnap olyan jól indult a napom. Minden reggel először elolvasom leveleimet, és kiderült, figyelnek tanácsaimra időnként. Én meg nem szórakozásból kekeckedek. (bár van aki ennek fogja fel) Mindig valamilyen jobbító szándék motoszkál bennem. Tehát örültem! Megfogadták tanácsaimat, több helyen is! Aztán baromira lelassult a gépem, kínszenvedés volt rajta dolgozni. Sejtettem, hogy megint  valamilyen frissítés fog következni, mert szinte minden nap meg kell küzdenem ezzel a szolgáltatással. Aztán elérkezett az a pont, ahonnan sehova tovább! Kikapcs, és a gép elkezd frissíteni. 9 frissítést talált, és közben megebédeltem. Megtehettem volna még akár háromszor is, mert pontosan 34 percen keresztül a jól ismert kék képernyőt láttam a soha nem fogyó frissítések számaival. Végre újraindult a gép, és inicializált tovább. Újabb több tízperc, melyek alatt 19652!!! frissített fájlt cserélt le a rendszer. Megjegyeztem, pontos a szám! Gondoltam dombon a tanya, de gépen nem, hogy nem gyorsult fel, hanem baromira lelassult. Én meg szerettem volna addig végzett munkámat megosztani másokkal is. Csinált még néhány ketyereséget a facebook is, így mikor végre munkámat be tudtam volna fejezni, nem egyszer, hanem hatszor osztotta meg azt az egy szerencsétlen posztot, ami miatt órákig küzdöttem. Tudom-tudom! A hiba az ön készülékében van, tehát saját elavult, kiselejtezésre szoruló számítógépemben, de ha nincs rá pénz! És  délután is így folytatódott. 3 kép feltöltéséhez nyolc kemény percre volt szükség. Így maradt a küzdelem mindhalálig. Már elég harcedzett vagyok! Szerintem ennyi már elég lenne, sőt sok is a jóból! A legjobban azt utálom, ha rajtam kívülálló okok miatt nem tudom tervszerűen élni az életem. Na most megkaptam!
Így küszködéssel telt el egész napom. Mérgemben még a Konyhafőnököt is megnéztem. Jól tettem! A férfiemberek számára mutatós jelenség az új versenyző, aki tán szépségkirálynő is volt. Tény, hogy jól néz ki a képernyőn, és mi pasik csámcsoghatunk mély dekoltázsán. Valószínű, nem is főzési tudása miatt került képernyőre, bár meglepetésemre, ahhoz is konyít valamennyit. Ügyes húzás volt! Így lehet új nézőket fogni az eddig kevésbé aktív erősebb nem tagjai közül is. Szerintem hamar ki fog esni, de azért most is megnézem a műsort.


Tegnap a képernyőn olaszos ételekkel versenyeztek, ma nálunk viszont a magyaros kaják dominálnak. Elsőként itt a magyaros krumplileves. Szándékosan írtam krumplit, nem burgonyát, esetleg pityókát, vagy nevezzük bárhogyan. Azzal, hogy valaki feltölti receptjét krumplilángos címen, majd később burgonyalángosként, attól még nem lesz új az a recept. Én sem töltöm fel krumplilevesemet burgonyalevesként, esetleg pityókalevesként, mert ezek között nincs különbség.  Ezért ezt az egyetlen receptemet mutatom meg, mert sok különbség nem lenne akkor sem, ha többször írtam volna le.


Tegnap már megszoktam az internet kekeckedését, de sosem lesz  már vége? Most is újra kellett indítanom a munka dandárján, mert éppen a vírusirtó kívánt új verzióra frissülni. A remény hal meg utoljára, én meg tele vagyok reménnyel. Az étvágyam legalább nem ment el tegnap sem. Büntiből kétszer repetáztam a grízgaluska levesből, és ha ronda kövér leszek, ráfogom az internetre. Csak halkan jegyzem meg, hogy Amerikában ennél hülyébb okok miatt is nyertek már pert szolgáltatók ellen! Ha híznék beperelem miatta az internetet! Ráadásul a grízgaluskalevest is szeretem, ugyanúgy, mint a ma kapott bakonyi sertésbordát. Ha megint leáll a net, akkor a bakonyival lakok jól soron kívül. Ezt ráadásul szeretem is. Igaz, hogy most is egy régebbi fotót töltök fel, amin másféle tésztával van tálalva, de ez részletkérdés. Szerintem igen részletesen leírtam blogomban a bakonyihoz kapcsolódó, minden általam ismert információt, így olvassátok el itt, ha kíváncsiak vagytok rájuk.  

Attól,  hogy mexikói rizst tálaltak a csirkeszárny mellé, attól az sem lett mexikói étel. Van, aki úgy írná le csak azért, hogy egyel több receptjével vegyen részt egy versenyben. Mivel párhuzamosan többen is részt veszek, sajnos tapasztalataimat írom le. A feltöltők, a versenyzők többsége persze becsületes, de ha észreveszik, hogy valakinek eltűrik a csalást, a példa ragadóssá válik. Ezért vizsgáltam, és vizsgálom felül, érdemes-e néhány helyen egyáltalán megjelentetni írásaimat? Persze olvasóim bánnák meg, mert már sokan várják, hogy mikor jelenik meg az újabb receptem.  Ezt is már korábban írtam a csirkeszárnyak elkészítési módjáról, és nem is olyan, ahogyan ma kerül asztalunkra, de az utóbbi időkben ez a legnépszerűbb csirkeszárny receptem. Nem magyaros, de nagyon finom. 

Úgy tűnik ma nem gördít extra akadályokat elém az internet, tehát nem kell órákat várnom a feltöltések miatt. Pedig már kezdtem megszokni. Ma pedig megnézem este ismét a Konyhafőnök új epizódját, sőt lehet, hogy a tegnapit is ismétlésről. Nem a csajért! Bármennyire is dekoratív az új versenyző, ennél lényegesebben egyszerű a magyarázat. Kimi kutyám időnként ápolásra szorul, a fülébe cseppenteni kell. A kicsi, mint legjobb barát, ilyenkor fennhangon védelmezi társát. Tehát  baromira semmit nem lehet hallani az ugatásától amíg a barátját szerint bántják. Bár sok ember is így vizsgázna szolidaritásból!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése