2015. szeptember 27., vasárnap

2015.09.28. Tarhonyaleves, debreceni szárnyas apró pecsenye, fehérbab főzelék.

Mint bizonyára tudjátok, egy hétig kórházban voltam. Ki kell pihennem! Volna miről írnom, és lehet, hogy meg is fogom osztani azt a sok dolgot, ami az elmúlt héten ért. Szándékosan nem élményt írtam! Ismertek, tudjátok legkevésbé sem szeretném, hogy bárkit megbántsak! Pedig értek sérelmek is, az egészség házában. Onnan, ahonnan a legkevésbé vártam volna! Épp ezért, gondolkodok még megosszam-e ezeket, vagy hallgassak a sírig. Tehát némi türelmet kérek! Fel kell dolgoznom a történteket! Holnap már minden bizonnyal, nem az elmúlt napok történései foglalkoztatnak, így kivárom azt az időt, amikor ismét objektív tudok lenni. Nem bántam meg az elmúlt hetet! Nem sokat, de egészségi állapotom szemmel láthatóan javult, tehát megérte. Türelmes vagyok! Elszoktam viszont, a finom ételektől is. Most tudom megbecsülni igazán azt a kaját, amit a sokat szidott menzáról kapok, nap-mint nap. De jó is újra itthon!


Ma tehát tarhonyalevest eszek, a tipikus hétfői menü meghatározó elemét, és végre nem mirelit sárgarépa kockákkal. Két főétel közül választhatok. melyek egyike a debreceni szárnyas apró pecsenye, ami minden bizonnyal azért debreceni, mert debreceni kolbászt is tartalmaz. Szárnyasnak pedig azért szárnyas, mert baromfihúsból csinálták a szakácsok, mégpedig pulykahúsból. A fehérbab főzeléket sem kell bemutatnom különösebben, amit ma sült lecsókolbásszal "szállítottak"
Annyi fejlődés állt be állapotomban, hogy bátran ki merek menni a megérkezett ételhordómért, bot nélkül, tehát ezt nagy eredménynek könyvelem el. Azt is, hogy alig ütök mellé a klaviatúrán, tehát már majdnem a régi vagyok. Bizony,  megérte! Még a hétfői menü részét, a desszertet is valószívű megeszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése