2015. szeptember 7., hétfő

2015.09.07. Tavaszi zöldségleves, csülökpörkölt, almaszósz sült csirkecomb.

Ma csak röviden fogok pöttyet politizálni! Tessék mondani, ma kit kell éppen gyűlölni? Ezennel a mai politizálást lezártnak tekintem!
De mégsem! Pénteken nem bírtam ki, de belepofáztam  a neten egy cikkhez érkezett reakciókba. Háááttt... Arról szólt a hír, hogy az ultrák balhéznak, szarrá vernek mindent, és mindenkit, aki (ami) útjukba kerül. Autókat gyújtanak fel, ésatöbbi... Megjegyeztem, hogy nem e lehetne e azokat a rendőrbácsikat odaküldeni dádázási célzattal, akik oly ügyesen kizárták a Keletiből a menekülteket. Ezt csak úgy írtam, javaslatként. Sokan pozitívan kezelték észrevételemet, támogattak. Néhányan viszont nyílt színen elküldtek oda, ahova szerintük való vagyok. Oda! Szerintük a verekedő ultrák hazafiak, én pedig  bolsolibsikomcsizsidócigánycionista, éssatöbbi vagyok. Mind egyszerre, és külön-külön is. Elviselem, mert ugye a céltábla az nem lő vissza. Aztán nem elég, hogy vizionáltam, később tényleg elmentek a hazafiak menekülteket verni. Szervezetten. Na ez kell nekünk! A meccset meg hányan látták? Én nem, mert nem érdekel! A színvonal miatt. De van, akinek ez megfelel, nekem viszont nem. Ez a megyei harmadosztály alatti nívó engem nem szórakoztat. Még szotyival sem. Én megmaradok a receptjeimnél, abban legalább jó vagyok.
Más!  Főként kajafotóim keringenek a neten legális, vagy illegális formákban. Az illegális nem én vagyok! Szeretek fotózni, művész nem vagyok, de élvezhető képeket készítek, amiről csak tudok. Tanultam. Mostanában sűrűn találkozok minden témájú képemmel. Természetesen úgy, hogy senki nem kért engedélyt tőlem, hogy megossza, esetleg beillessze olyan képi, vagy szöveges kontexusba, ami nem tükrözi saját felfogásomat, hozzáállásomat egy adott témához. Ezeket a montázsokat nem én készítem, és teszem közzé! Csak magam megnyugtatására írtam róla. Köszönöm megértéseteket! Ha találkoztok olyan képemmel, amit tudjátok én csináltam, de nem értetek egyet a hozzáfűzött felirattal, vagy mással, nem én voltam!



Térjünk rá a mai ebédre, mert az finom, és nem árt senkinek.  Tavaszi zöldségleves címen szerepel az étlapon a leves, és bizonyosan fagyasztott zöldségekből készítik, mint minden alkalommal. Gondolom, más is ha főz, szívesen használja az egykori Mirelit termékeket. A cég azóta rég megszűnt, de a név megmaradt. 

A főételek egyike a csülökpörkölt. A csülök sokkal szaftosabb más húsféléknél, bevallom, sokkal jobban szeretem, mint a sertés más testrészéből készült pörköltet. A tarhonya is nagyon illik hozzá. és ma így kaptuk. Ma nem tartozék, de ha van valakinek otthon, egy kis saláta. savanyúság, vagy egy-két paradicsom, paprika, néhány szelet uborka sem rontja el.

A másik választási lehetőség szintén nagyon finom, de ízvilágában egészen más, mint a pörkölt. Almaszósz, ami ma sült csirkecombbal érkezett. Ennél jobbat ki sem lehetne találni az ízek összhangja szempontjából, mert az édeskés, pikáns szószt, semminél sem egészítheti ki jobban más, mint a sült csirkecomb sós íze.

Egy krémes kocka zárja a mai menüt, amivel megint bőséges az ebéd. Jó étvágyat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése