2015. augusztus 5., szerda

2015.08.05.Magyaros zöldségleves, lencsefőzelék, grillezett csirkemell filé

Nem hiszek a paranormális jelenségekben, de ez már nekem is sok!
Pár perc különbséggel fogy ki a távirányítóból, és a faliórából is az elem egy légtérben, eltűnnek a számítógépemről nyom nélkül a képeim nagy része, (nem én töröltem, hülye nem vagyok!) valamint ok nélkül állnak le a programok, nem hagynak tovább dolgozni. Ráadásul nejem megspékelte azzal, hogy a vezetékes telefonból is kifogyott az elem, és sorolhatnám. Rám jár a rúd úgy tűnik! Ha esetleg valamilyen mágneses vihar söpört volna végig a környéken, még lehet, hogy jót is tett volna ismerve jelenlegi állapotomat. De nem! Csak a szívás minden fokon. Jó! A képekről van biztonsági másolatom, az elemeket kicserélem, számítógépemmel, akire már a legjobb barátomként tekintek, bensőséges kapcsolatot ápolok, így nem tudok haragudni rá. Sokszor kihúzott már a slamasztikából. Látszik, hogy javulok, mert már arra is odafigyelek, hogy ne káromkodjak. Pedig olyan jól esne! Meg is teszem, most ne figyeljetek ide! Megtörtént. Időnként jól esik, és ha az ember kiengedi kicsit a gőzt, máris megjavul a napja. De még az elején vagyunk.


Egy biztos pont van, amire évek óta számíthatok. Tudom, nem egy Michlein csillagos étterem, de nem is annyit fizetek az ebédért. Olcsón kapok finomat.
Ma például magyaros zöldséglevest, ami egész jól sikerült. A képen szereplővel ellentétben borsó nincs benne. Hallottam egy interjút egy korosabb hölggyel, aki elmondta nagyon örül ennek a szolgáltatásnak, mert változatos, olcsó, és helybe hozzák. Egy barátom írta, hogy feléjük Olaszországban nincs ilyen. Gondoskodjon mindenki úgy a ebédjéről, ahogyan tud. Az is érdekes viszont, hogy míg mi kifizetjük a szerény összeget a kajáért, a börtönökben a bűnöző uraknak sokkal többért főznek. A kórházban, meg pont az ellentéte! Jövő hónapban bőrömön fogom tapasztalni, és be is fogok számolni róluk. Fényképekkel. Na az lesz majd a csoda! Addig viszont maradok a finom megszokott ebédnél, és a mai magyaros zöldséglevesnél. Na ilyet sem fogok enni a kórházban!  Én kertészlevesként, vagy a Magyar minestroneként írtam receptet, de a kettő ugyanaz. 

Ma is kétféle főétel közül választhatunk, melyek közül az egyik a lencsefőzelék. Ma sült kolbászt tettek rá feltétként, ami igazán illik hozzá. Nagyon feldobja az egyszerű főzelék ízét. Blogomban Stefánia szerepel feltétként, és azzal is tökéletes. Nincs mit ragozni, mivel leírtam már korábban a receptet is, megosztom, hogy mindenkinek legyen fogalma az elkészítésről. Ebből is látszik, hogy érdemes volt mindent dokumentálni, mert most nyakig benne lennék, ha nem így tettem volna.

A másik főkaja is egy finomság. Grillezett csirkemell filét kaptunk sajtmártással, párolt rizzsel. A nyár nagy előnye, hogy ilyenkor mindig van itthon néhány szem paradicsom, és máris fel van dobva a kaja. Fiam valószínű  ez utóbbira gyógyul rá, bár mindkettőt csípi. Erről is korábbi képem szerepel a mai írásban, de remélem hamarosan újra képes leszek szép fotókkal szolgálni minden nap az érkező ételekről. Már nagyon várom!

Szerda van, így desszert is jár a menühöz, ami nejem kedvence. Lemondtam javára a saját adagomról, mert amúgy sem vagyok nagyon sütis. Azért érdekes, hogy az egyik népszerű receptes oldal most indított versenyt kizárólag édességek számára. Egy milla az össz díjazás, és csak édes sütik vehetnek részt benne. Nagyon úgy tűnik, mintha ebben az országban mindenki csak, és kizárólag sütit enne! Szerintem nem így van! És az sem recept, amiben egy zacskó mirelit készételt felmelegít valaki, majd lefényképezi, és feltölti receptként. Azt hiszitek hülyülök? Nem! Bizony ez a kőkemény valóság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése