2015. július 1., szerda

2015.07.02. Lebbencsleves, rántott sajt, pulykacsíkok sajtszószban.

Tegnap kiörömködtem magam, és valóban kicsit boldog voltam. Az öröm, természetesen átragadt a mai napra is, hiszen nincs miért bánkódnom. Az elmúlt napok történései egyébként is csupa jó híreket hoztak számomra. Történt egy - két olyan pozitív esemény, amiről csak akkor dumálhatok, ha minden le van fixálva, és valóban megvalósult minden. Lényeg, hogy újabb szakmai sikereim vannak. Mindezek ellenére nem szállok el a szélben. Tudatosan, az év elejétől, rengeteg munkával vittem kicsit többre, mint eddig. Megérte! Az viszont meglep, hogy minden nap valamiért, eddig teljesen ismeretlen ismerősök fejezik ki jóindulatukat, sokszor hálájukat segítségemért. Tudjátok, milyen jól esik? Egy köszönő szó, sokkal többet jelent mint bármilyen díj, tárgyjutalom!
És hogy minden zajlik úgy mint régen, más sem bizonyítja, hogy továbbra is végzem évekkel ezelőtt ellenszolgáltatás nélkül vállalt kötelezettségemet, a napi kaja megosztásáról.


Ma egyszerű ebédet kaptunk, valódi hétköznapit, sokat nem kell szőröznöm az étkekkel. A leves akár hétfői is lehetne, mert a lebbencsleves a hét első napjára jellemző. Jól esik csütörtökön is, bár az időjárás állapota miatt inkább a hidegebb kajákat részesítem most előnyben. A lebbencs viszont nem jó csak melegen, így valamit majd kitalálok. Lehet, hogy teszek hozzá kevés pirítóst, ami hűt rajta, de a tetején úszó zsírt felszedi. Miért ne? Nagyapám minden levesbe több karéj friss kenyeret aprított. Tudom a lebbencs önmagában is nagyon tápláló, de arról vagyok híres, hogy ha kajáról van szó, mindig okoskodok, és valami úgyis eszembe jut. Ha már szóba hoztam nagyapámat, nagyanyám így csinálta az öreg lebbencset. 

A rántott sajtról ódát nem tudok írni. Tény, hogy jól csinálják szakácsaink, kipróbált eljárás alapján. Receptemben is leírtam, a tökéletes rántott sajt  titkait, így ahhoz különösebb hozzáfűznivalóm nincs. 
Van még egy elmaradásom, hiszen eddig nem írtam a majonézről, sem a hozzá kötődő tartármártásról, így azt hamarosan pótolom. Így teljes lesz majd az információ!

Pulykacsíkokat kaptunk sajtszószban, ami egyfajta tokány, hiszen úgy is készül. A végeredmény egy ízletes, szaftos étel, ami így makarónival tökéletes. Biztosan ma is jól fogunk lakni, hiszen mindegyik étel bőséges, laktató. 
Egyébként, ez minden nap így van, nincs kivétel. Nem fényezem a szolgáltatót, jelen esetben az étterem konyháját, de én nagyon meg vagyok elégedve velük. Nekünk, fogyasztóknak az a lényeg, hogy jól lakjunk! Az sem mindegy, hogy mindezt milyen áron kapjuk. Az ár - érték aránnyal is meg vagyok elégedve!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése