2015. február 27., péntek

2015.02.27. Frankfurti leves, diós metélt,hortobágyi palacsinta.

Elvertem a fizetésem jó részét tegnap. Igen! Néhány hónapja azt is kapok. Mit gondoltok mit vettem? Egy csomó zöldséget. Jön a kaja nap mint nap, de mit tegyek, ha én a zöldséget is szeretem, főleg saláták formájában. Most egy bő hétig el leszek látva. Szinte mindent kaptam, sőt még olyat is, ami nem volt tervezve. Ezt a pénzt a kajákért kaptam! És most is visszaforgatom kajákra. A jövő hét kísérletezéssel telik, és még nem tudom, hányféle ételt tudok csinálni a kosárnyi ződségből. Szerintem, olyan nyolcat - tízet, lehet, hogy többet. Időben beszámolok, mert ma már dolgozok rajta. Fel vagyok dobva! Holnap pedig visszatérek régi szakmámhoz. Zeneszolgáltató kisiparos leszek pár órára. Hosszú évekig elismert diszkós voltam, most kicsit nosztalgiázok. Jól indult a hétvégém!

Jól is folytatódik, mert az ételfutár is megjött, számomra kifogástalan kajákkal. A frankfurti leves azok közé tartozik, amikkel akár önmagában is jól tudok lakni. Meg is fog történni, mert az utóbbi napokban nem figyeltem oda az étkezésre. Nem zabáltam magam túl, hanem inkább a fordítottja. Sokszor elfelejtettem enni. De majdnem befejeztem azt a munkát amit kitűztem célként, és most büszke vagyok. Csak a piszkálódásokat nem szeretem! Pedig azt is kaptam, kapok bőven! De hétvége jön, finom a leves, így ezt most hagyjuk! Ha esetleg valaki még nem tudná, hogyan kell csinálni a frankfurti levest, itt a receptem róla.  Ezt biztosan nem fogok csinálni, mert sem kelkáposztát, sem virslit nem vettem. 


Diós metéltet sem fogok készíteni, de ma megkóstolhatom. Nem vagyok annyira oda érte, de ha már itt van, valakinek meg kell ennie. Direkt ezért foglaltam receptbe a diós tészta elkészítését, hogy ha szükség van rá, meg tudjam mutatni, hogyan kezdjen hozzá bárki, aki kedvet kap hozzá. Nem is egy, hanem két recept van egybe foglalva, mivel a diós, és mákos tészta ugyanúgy készül, csak a rászórt cucc különbözik. 


Áronnak, itt a kánaán! Na ezt szereti nagyon! Szerintem simán be tud belőle vágni egy ültő helyében három adagot. Én általában maradék csirkepaprikásból szoktam csinálni a hortobágyi palacsintát, de tegnap megettem a három falat maradékot a hétvégi csirkéből, így abból már nem lesz hortobágyi. Biztosan ízleni fog neki ez az egy adag is.  Tény, hogy biztosan sokat dolgoztak a palacsintákkal ma reggel a konyhán, mert 1000 körüli palacsintának kellett készülnie. az padig, akárhogy is nézem elég hosszú meló. Gratulálok a szakácsoknak, ügyesek voltak!


Alma, szép piros alma zárja a mai ebédet. Hét végén péntekenként mindig gyümölcs zárja az étkezést. Ma erre esett a választása az élelmezés felelősének.

Ha belegondolok, hogy éjszaka nagyon megviselt valami kórság, örülök, hogy élek, és tudok írni! Nem tudom mi van, talán front, vagy megint az UFÓK! Remélem hamar rendbe jövök, mert nagy örömmel indultam neki a napnak! Másoknak is szép hétvégét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése