2015. január 7., szerda

2015.01.07. Grízgaluska leves, lencsefőzelék, fasírttal.

Nem vagyunk egyformák! Nem vagyok olyan mint mások, és fordítva: mások nem olyanok mint én. Talán másoknál jobban tolerálom mindenki privát szféráját, bár én lehet, hogy másként gondolkodom, tiszteletben tartom embertársam politikai, vallási, életmód-beli identitását. Nem várok mást cserébe csak azt, hogy mások is tartsák tiszteletben az enyémet. Ne próbáljanak meg rábeszélni saját meggyőződésükre, főleg ne ítéljenek el azért, mert én bizonyos dolgokról másként gondolkodom mint ők! Nem csak a párban érkező jól öltözött hittérítőkre gondolok, hanem mindenkire aki érezteti velem rosszallását, hogy másként gondolom életemet, mint ahogy azt szerinte tennem kéne. 
Minden reggel mikor bekapcsolom a gépet megnézem érkező leveleimet. Már nem győzöm törölni a sok sz...emetet! És hiába törlök egyet, jön másik három. Honnan a f...enéből jutnak hozzá email címemhez? Szerintük szükségem van 250 rugó kedvezményre plasztikai műtéthez? Mindig beértem azzal, amit a sors szabott rám. Azoknak, akik közel állnak hozzám jó vagyok így is. Nem akarom, hogy szebben álljon a cicim. Belegondolva: mennyi lehet az ár, amiből 250.000 Ft kedvezményt lehet adni? Más is jött! Most három feladótól kaptam meg ugyanazt a levelet, miszerint tutifrankó módszerük van arra, hogyan fogyhatok három kilót egy hét alatt. Én is tudom. Nem kell zabálni, és kész!
És már át is eveztem saját vizeimre, mert közben megjött a kaja.


Kevesebb dolgom van, mint mondjuk a jövő héten lesz, mert most csak egyféle kajából választhatok. Legalább nincs dilemma! Mint gyerekkoromban a hentesnél. Hús volt, és kész. Ha volt. Látszott, mert akkor sor állt az ajtó előtt. Ma már szerencsére más a helyzet. Most már lehet miből választani. Most grízgaluska leves érkezett, most tehát ezt választottam. Ne higgyétek, hogy nincs választásom! Dehogy nincs! Vagy megeszem, vagy nem. Megkóstolnom viszont illik, mert honnan mondanék véleményt róla. A grízgaluskáról pedig mindig van véleményem. Többnyire jó, de van amikor nem jól sikeredett a galuska. Akkor mit mondjak!? Csakis az igazat, a színtiszta igazat! Ma egész jól sikerült a leves.

Lencsefőzelék is érkezett fasírttal. Eszembe jutott milyen finom Stefánia vagdaltat csináltam szilveszterkor. A mostani fasírttól sokban különbözik. Egyrészt a Stefiben van tojás a közepébe belesütve, és szerintem én totál másképpen csináltam a saját étkemet mint ahogy most jött. Elárulom, nagyon finom lett. Van, akinek a mai fasírt nem fog tetszeni! egy falatot kóstoltam belőle, és az én ízlésem szerint való. Jó fokhagymás! Van akinek biztosan túlzottan. Most, hogy írom a véleményt is érzem kellemes utóízét. Leragadtam a fasírtnál, de a főzelékről is illene beszélni. Az újév első hetében illik lencsét enni valamilyen formában. A hit szerint pénz szaporító hatása van. De jó lenne! Gondolom, nem vagyok egyedül.

Jön még szerdánként süti is. Ma talán a legfinomabbat választották. Piskótatekercs érkezett a maga tökéletes valójában. Kitűnő korona a mai ebéden. A kaja miatt nem panaszkodom ma. Megnézem megint az emaileket, hány szemét érkezett reggel óta, de már nagyon unom! Ettől függetlenül jól érzem magam!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése