2013. december 13., péntek

2013.12.13. Sárgaborsó gulyás, spagetti carbonara, mákos guba.

Ma péntek van, és 13.-a. Nem vagyok babonás, de azzal kezdődött a napom, hogy az ételek fotózása közben lemerült az akku a gépemben. 

Nem estem kétségbe, mert a legfontosabbat, a levest leképítettem, a többi étel fotóját, pedig előbányásztam feneketlen archívumomból. A mákos guba esetében, amúgy is meg kellett volna tennem, mert ebből nem is rendeltünk. Lássuk a kaját!
Levesként, sárgaborsó gulyást kaptunk, az étlap ígérete szerint gazdagon. Ez így is van. Nem csak a mennyiség, a minőség is kitűnő ma. Jól van ízesítve, és nagyon sűrű. Tele mindennel, ami egy gazdag levesbe illik. Gratulálok a szakácsnak, mert ez nagyon finom lett. 
Az a tésztaétel, ami ma asztalunkra került, nem autentikus olasz étel, mert nem az eredeti recipe szerint készült. Az eredeti carbonara, az Olasz szénégetők eledele volt, (innen a neve is) és főként sonkából csinálták. Én húsvétkor, a maradékból készítettem igen finomat. Ide is hozom a linket, a további fölösleges duma helyett: Itt látható.
A másik főétel, szintén tészta, pontosabban kifli alapú. Normális esetben, ebből készül a mákos guba, és tudom, nagyon sokan szeretik. Én nem annyira, és általában az édes ételeket semmilyen formában. Azt viszont tudom, hogyan kell készíteni, és gyorsan idebiggyesztem a receptjét. Hátha valaki kedvet kap az elkészítésére. Nagyon egyszerű. Ide kattints érte.
Akár be is fejezhetném a leírást, de meg kell említenem az ilyenkor megszokott gyümölcsöt, ami ma szép almák formájában érkezett. Kettő, mert minden adag mellé jár egy.
Közben feltöltöttem az akkumulátort, és akár fényképezhetnék tovább, de akkor jóval később látnátok a mai ebéd képeit. Így viszont, csak meg kell nyomnom a közzététel gombot, és már látjátok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése