2013. augusztus 14., szerda

2013.08.13. Őszibarack krémleves, búbos hús

Azzal kell kezdenem, hogy a képen szerepel egy kakukktojás. A paradicsomsaláta, nyáron számomra létszükséglet. Napokig képes vagyok rajta élni, így mivel tegnap rengeteget készítettem, egy darabig el leszek vele. Családom többi tagja az időben érkezett menüt fogyasztja, biztosan jó étvággyal. Más salátát, és kísérletképpen kovászolt karfiolt is csináltam. Úgy érzem minden jól sikerült. Az első turnus paradicsom megkezdte a napozást, így hamarosan napon szárított paradicsomom is lesz. Tegnap ritkán voltam gépközelbe, így ha valamire nem reagáltam, elnézést kérek!




Az érkezett ételekre áttérve, a leves rejtvényt adott fel. Bevallom, megnéztem az étlapot, amin őszibarack krémleves szerepelt. Ez nem az. Nagyon finom volt az a falat, amit elemzés céljából bekanalaztam, de ilyen kis őszibarackot még nem láttam. Hangsúlyozom, a leves finom! Biztos megint közbeszólt az, hogy az ember tervez, más okok miatt viszont a tervet módosítani kell. Ránézésre ringló szilvának tűnt a gyümölcs, de megkóstolva, tényleg van barack íze. Lehet, hogy bébi-őszibarack. Ez most a paradicsomról jutott eszembe! Vagy koktél őszibarack?
A másik étel esetében, ami a főkaja, nincs apelláta. Búbos hús, és kész. Ez egy roston sült sertésszelet, amire ráterítenek egy töltelék állagú keveréket, ami általában májas, fűszeres, megfelelő sűrűségű, majd sajtot rászórva, tepsiben rápirítják. Úgy érzem, egész jól leírtam. A tölteléket ( annak nevezem, bár nem az ) mindenki fűszerezheti kedvére. Én azt írtam le, ahogy én készíteném, ha készíteném.
Mások asztalára tarhonyás hús is kerülhet, de ma abból nem rendeltünk. 
Jókora kovászos uborka is érkezett, de mivel tegnap beindítottam ismét a salátagyárat, lehet, hogy félre lesz téve. Van másik! Így mondta anno Eötvös Bohóc is, és nálunk ez ma hatványozottan igaz. A saját paradicsomjaimat még nem is szüreteltem le, így írásom után megyek begyűjteni. Szerencsére, a paradicsomból nálam sosem elég!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése