2013. május 7., kedd

2013.05.07. Meggyleves, natúr szelet zöldséges raguval, rakott brokkoli,

Ha végiggondolom, hogy néhány hete még havas képeket tettem érkező ételeink hátterébe, szerencsére sokat változott a világ azóta. Ételeim díszítését is meg tudom oldani a kertemből származó, friss zöldekkel. Így történt ez, ma is.


Nem díszítettem, mert nem volt szükség rá, a mai meggylevest. Anélkül is, nagyon szép színes. Nem csak színes, finom is. A múltkor, a konyhán járva, tanúja voltam, pont a vegyes gyümölcsleves készítésének. Nem lepődtem meg különösebben! Rengeteg fagyasztott alapanyagot használnak. Ezeket a legegyszerűbb tárolni, nem beszélve arról, hogy részben feldolgozott formában kapható, (jelen esetben a meggy, mag nélkül) könnyebb vele dolgozni. Hiába. A nagyüzemi konyha, egész más, mint ahogy azt itthon csinálnánk. Az eredmény, viszont ugyanaz. Jelen esetben, finom leves. Tejszínesen, sok gyümölccsel.
Főételeink közül az egyik, natúr sertésszelet, rizzsel, és zöldséges raguval. Nagy dolog a statisztika. Blogoldalamon, van lehetőségem visszanézni, hogy melyik étel, hányszor szerepel bejegyzéseimben. Többségben vannak azok, melyek mögött az (1) szám áll. Ma új étellel bővül soruk, mert ez sem volt azóta, mióta írok a kajákról. Lesz még olyan a héten, amit talán az én javaslatom alapján vettek fel az étlapra. Holnapután. de arról, majd akkor. Ez az étel is nagyon finom, és bőséges adag. 
A rakott brokkoli, ami mai másik főételünk, szintén elegendő. Most kivételesen, kitálaltam az egész mennyiséget. Így is hagyom, mert kitűnően újramelegíthető, ha szükség lesz rá. Mivel abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az elsők közt ér hozzánk, mire mások megkapják, már láthatják is, mit fognak ma enni. Reggel korán porciózzák ételeinket, így mire odaér, mindenhol újra kell melegíteni. Nekem, nem minden esetben, mert többnyire, akár fogyasztható is lenne, olyan meleg még. Persze, többnyire megvárom az igazi idejét az ebédnek, de sokszor nem tudok ellenállni. Egy falatot, pedig kötelező magamhoz venni mindenből, másként nem tudnék hiteles véleményt alkotni.
Ma nem tudok semmi kritikát írni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése