2016. szeptember 19., hétfő

2016.09.19. Lebbencsleves, csülökpörkölt, almaszósz főtt hússal.

Sz@rul vagyok! Bővebben, nagyon sz@rul vagyok! Tegnap lezajlott a megszokott időpontban, a Mária napi búcsú Újkígyóson, mivel párom kígyósi lány, természetesen ott voltunk, és mint ilyenkor mindig, kivettük (volna) részünket a lakomából is. Ha jól esett volna! Na persze csak módjával, ha az egész családomat el nem kapta volna a kórság. Így aztán, magát a búcsú látogatását, a valódi forgatagot, már kihagytuk. Enni, inni sem volt kedvem, de éjszakára előjött az amire még rémálmaimban sem számítottam. Az egész éjszakát végig küzdöttem, lázálmok gyötörtek. Folyamatosan köhögtem is. Most tehát úgy döntöttem, hogy ismét csak távirati stílusban számolok be a napi elemózsiáról, és pihenni fogok az orvosi vizsgálatok után. Pedig érdemes lenne néhány szót vesztegetni a tegnapi ünnepi ebédre is, mert faluhelyen még most is ez a vallási eredetű ünnep ugyanolyan felhajtással jár, mint mondjuk Karácsony, vagy Húsvét.  A menü is ehhez képest alakult, mert a tyúkhúslevest követően, pörkölt, töltött káposzta, sült kacsacomb, valamint sütik tömkelegével lakhattam volna jól, de mégsem tettem. Akkor viszont minden bizonnyal, most gyomorrontás kínozna a vírus helyett. Hogy melyikkel jártam volna jobban, az kérdéses.


Ma tehát nem is lenne kedvem megbirkózni a lebbencslevessel, sem pedig a csülökpörkölttel, de még csak az almaszósszal sem, ami főtt hússal érkezett. Helyette ismét csak pihenni fogok! Már túl vagyok egy laborvizsgálaton, tehát látszólag semmi dolgom. Ki is fogom használni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése