2016. szeptember 20., kedd

2016.09.20. Szilvaleves, csirkemell Budapest módra, rakott zöldbab.

Lekopogom! Nálam többnyire minden kórság gyors lefolyású, csupán néhány napig tart. Az egész éjszakát, végig tudtam aludni tehát, pár apró zavaró tényező kíséretében. Például az, hogy állandóan fiamék együttesének két sikeres száma szólt agyamban az álmom közben. Valamit valamiért, mert legalább aludtam, és nem köhögtem. Pedig semmilyen medicinával nem próbálkoztam. Szeretem a dolgok természetes mederben történő folyását, ha nem szükséges, semmilyen tablettát nem veszek be. Kivételt képezett egy nagyon kemény drog tegnap este, mert éjszakára bizony egy tabletta Algopirynt bevettem. Ez elősegítette, - mint máskor is - tökéletes alvásomat. Tegnap pedig ebéd helyett egy nagy tál tömény vitamint (paradicsomsalátát) ettem, és jól is laktam vele. Tehát felépülőfélben vagyok, úgy tűnik.
Azért még ma sem fogom bő lére engedni mondanivalómat, és még mindig csak rövidebben ismertetem a ma érkező ebédünket. 

Ezek pedig: szilvaleves, Budapest módra készült csirkemell, vagy rakott zöldbab. 


Úgy alakult, bár nem így volt tervezve, hogy tegnap reggel gyorsan lezavartunk egy laborvizsgálatot, ma, és holnap is az egészségügy rövid vendégszeretetét fogom élvezni. Remélem, csütörtökre tehát helyreáll a rend! Ma is túl vagyok már a vizsgálaton. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése