2013. április 10., szerda

2013.04.10. Tavaszi zöldségleves, főtt marhaszelet lecsós raguval, sült sertésszelet almasszószal, sütemény

Ma könnyű dolgom van. Egyedül a sütinek nem tudom a nevét, de ezt sosem szoktam tudni. Az étlapon, egyszerűen desszertként szerepel, de meg fogom kérdezni annak a két piskóta alapú sütinek a nevét, amit rendszeresen szoktunk kapni. Ma  érkezett az egyik. De nagyon előreszaladtam, mert a levessel kellett volna kezdenem.


A leves tele van zöldségekkel. Szemmel is látható, de higgyétek el, nem csak a kép kedvéért válogatom ki a levesből a finomabb részeket. Így érkezik. Sokszor írtam már, a kórházban, szinte minden nap kapott "Pándy" levessel való összehasonlításról, de nem említhetők egy lapon. Valószínű a tavaszi zöldségleves nevet kapta a keresztelőn, mert minden van benne, ami a tavaszt idézi. (Tegnap olyan gyönyörű virágokat fotóztam!) Már tegnap is írtam, hogy a hús alaplevek nagyon hasznosak. Ez a leves is abból készült.
Ma volt is friss alapanyag a leveshez. Főtt marhahús érkezett főfogásként, rizzsel, és egy isteni, lecsós raguval. Onnan tudom, hogy nem álltam meg, és megkóstoltam. Az az íz fogadott, amit reméltem. Paradicsomfüggőségem, mára letudva!
A másik főétel, ma Gergőnek jut. Érdekes egyébként, hogy családon belül is más az ízlése a két fiúnak.
Tegnap kitöltöttem az új étlapot, és új fotóval fog gyarapodni gyűjteményem. Soha nem rendeltünk még eddig finomfőzeléket. Áron ezt kívánta meg a jövő heti étlapról. De finom legyen ám! A két étlap minden nap mást fog hozni. Mindkét fiú, egész más ételeket jelölt be ismerősként. Visszaigazolás a jövő héten. 
Addig viszont itt a sült sertéshús, ami roston van sütve, és bő almaszósszal lett tálalva. Akár kímélő étel is lehetne, de jól lehet lakni vele. Kell nekik a kalória. Áron, minden reggel korán kell, későn jön. Gergő szintén. Ő később kel és még később jön. Szerencsére, ebédünk is hozzájárul, hogy bírják kondival. 
A sütit már említettem az elején, és a neve, továbbra is titok marad. Előttem legalábbis igen. Tényleg! Ha valaki tudja, hogy hívják a képen látható fiatalkorú, többrétegű, krémmel töltött, tetején darált csokival megszórt ismeretlent, írja meg! Különös ismertetőjegye, hogy mindig hamar eltűnik! Köszönöm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése