2016. április 28., csütörtök

2016.04.29. Tárkonyos szárnyas raguleves, mákos tészta, hortobágyi palacsinta.

Már megint péntek van? Gyorsan eltelt a hét. Igaz, pihentettem magam egy kicsit a hét második felében, mert valószínű az időjárás rendkívüli változatossága engem is megviselt. Április van, nemde? (még két napig) Szerencse, hogy nálunk nem esett jég, vagy nem fagyott le minden. Máshol sajnos igen. Szerencse, hogy nem követtem mások optimizmusát, és nem lett kiültetve a kertbe, például a paradicsom. Felénk ugyan nem volt fagy, de máshol igen. 
Jót tett egy kis pihenés! Úgy döntöttem, hogy most már kibekkelem ezt a néhány napot, és csak a jövő héten leszek aktívabb. Addig újítom az erőmet!



Ma tehát, még változatlan marad szűkszavúságom, így csak röviden a kajákról: Tárkonyos ragulevessel indul a pénteki ebéd, ami szokás szerint, igen bőséges. 
Ezt kétféle tésztaétel követi, melyek közül, az elsőre családunkból senki nem kíváncsi. Nem is értem miért? Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva, mindössze ez az egy képem van a mákos tésztáról több mint három év alatt. Ma sem lesz több! A választható másik fajta ételt viszont mindenki szereti. A hortobágyi palacsinta az. Valószínű feláldozom magam, és a nekem járó adag palacsintát felajánlom fiam számára. Nekem elég a bőséges leves. Én pedig ezzel is jól lakok. Szép hétvégét mindenkinek, állítólag javul az idő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése